God morgon^^

haha bästa rubriken låter som min mamma/pappa:P.Aja i går va det grönan med sossan ^^.Det va as kul men insane va läskig!:o.Först så åkte vi lustiga huset sen jetline sen mötte vi min pappa och sen åkte vi insane sen drog vi till lilla delen av grönan. Sossan fick 2 st som tyckte att hon va bäst:P.Sen fick vi en massa beundrare när vi stog i kön till nyckelpigan!:D.Just det glömde berätta att ni skulle vara där och sett mina bilder från jetline och insaneXD Jag var så sjukt snygg^^.Aja idag så ska jag inte göra så mkt:( Ska mest paka (ska på kolla imorron och dte ska vara spännade men ska göra ett nytt inlägg om det sen.)Och sen så ska jag lämna ett par gatukritor till sossan som vi använd igår haha!Sen ska jag tvätta håret sen e det bara att softa:D


//anja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0